موسسه فرهنگی قرآن و عترت بشیران نور از مهرماه سال گذشته در رشته‌های قرآنی از جمله آموزش مفاهیم، حفظ، قرائت، آموزش احکام و معارف اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و با برپایی ایستگاه قرآنی در ایام نوروز امسال، تعطیلات رسمی را بهانه تعطیلی فعالیت‌های خود نکرده است.

نگاهی به فعالیت بهاری موسسه بشیران نور
این موسسه در امجدیه زنجان پشت ورزشگاه ۱۵ خرداد خیابان ذوالقدر کوچه شهبازی واقع شده و آدرس @ba-noor به انعکاس فعالیت‌های این موسسه می‌پردازند علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۰۲۹۶۹۶۰ در ارتباط باشند.

نگاهی به فعالیت بهاری موسسه بشیران نور
در حال حاضر ۱۰۰ قرآن‌آموز در این موسسه مشغول فراگیری علوم قرآنی هستند و برگزاری آموزش مهد قرآنی، دوره آموزش روانخوانی و روخوانی ویژه دختران و پسران و بزرگسالان، دوره آموزش حفظ موضوعی قرآن کریم ویژه اساتید خواهر و برادر از برنامه‌های این موسسه است.
ثبت‌نام و آموزش مهد قرآنی ویژه خردسالان و اجرای کلاس‌های سبک زندگی اسلامی و برگزاری محافل قرآنی و مسابقات و اردوهای قرآنی از برنامه‌های آتی این موسسه در بهار و تابستان سال جاری خواهد بود.

نگاهی به فعالیت بهاری موسسه بشیران نور
به همت موسسه بشیران نور و با همکاری تبلیغات اسلامی و اتحادیه موسسات قرآنی مردمی زنجان در نوروز امسال ایستگاه قرآنی با عنوان قرآن بخوانید عیدی بگیرید برپا شده که در این ایستگاه فعالیت‌های مختلف از جمله مشاوره قرآنی، معرفی برنامه‌های آموزشی و تبلیغی سازمان دارالقرآن، معرفی مراکز قرآنی استان و معرفی کتاب‌ها و محصولات قرآنی انجام می‌شود.
این ایستگاه روزهای زوج ساعت ۵ الی ۸ عصر تا ۱۲ فروردین دایر است.

موسسه قرآن و عترت بشیران نور زنجان